door info@intelligentonline.nl | 22 oktober 2025
Succes meten begint met duidelijke doelen en KPI’s. Denk aan het aantal leads, websitebezoekers of verkopen die uit de campagne voortkomen. Gebruik analysetools zoals Google Analytics of een gedeeld dashboard om resultaten inzichtelijk te maken. Zo kunt u samen...
door info@intelligentonline.nl | 22 oktober 2025
In principe kan elk bedrijf co-marketing inzetten, zolang er een overlap in doelgroep is. Voor MKB en zzp’ers is het extra interessant vanwege de beperkte marketingbudgetten. Voor grotere bedrijven biedt het een kans om nieuwe markten te verkennen of innovatieve...
door info@intelligentonline.nl | 22 oktober 2025
De beste partner is een bedrijf dat dezelfde doelgroep heeft, maar geen directe concurrent van u is. Het is belangrijk dat uw producten of diensten elkaar aanvullen, zodat de samenwerking natuurlijk aanvoelt. U kunt starten met uw bestaande netwerk of...
door info@intelligentonline.nl | 22 oktober 2025
Co-marketing draait om gezamenlijke promotie van bestaande producten of diensten. U bundelt uw krachten met een partner om samen marketingacties uit te voeren. Bij co-branding ontwikkelt u samen een nieuw product of een gezamenlijke merkidentiteit. Beide strategieën...