Mailingcampagne
Bij het opzetten van een mailingcampagne horen een aantal stappen. Een mailingcampagne is een goede manier om de naamsbekendheid te verhogen. Hoe vaker de prospect uw naam hoort, des te sneller zal hij u herkennen.
Bijna ieder bedrijf heeft ooit een folder of flyer laten drukken. Door middel van een folder kunt u simpel uw product of dienst introduceren bij de prospect. Toch wordt de postale mail tegenwoordig erg onderschat; deze tastbare manier van informatie zorgt juist heel goed voor naamsbekendheid en branding. Met de juiste opvolging kan een postale mailing vaak effectiever zijn dan een e-marketing campagne.
Op het moment dat u de mailcampagne in samenwerking met het DATA-collectief doet, kunnen wij u helpen met het volgen van het klikgedrag. Op deze manier kunt u exact zien welke personen er interesse hebben getoond. Doordat u niet alle personen nabelt, maar alleen de ‘hot prospects,’ bespaart u veel tijd.
De Mailqueue
Ziet u een mailcampagne niet zitten, maar wilt u toch profiteren van meer leads die binnen stromen? Dan kunt u kiezen voor de Mailqueue van DATA-collectief. Na het instellen van uw e-mailbericht en doelgroep zorgen wij dat er iedere dag een vast aantal mailtjes uit gaan. Wilt u graag leads om op woensdag en vrijdag op te volgen? Dan zorgen wij dat er op dinsdag en donderdag alvast wat mails uit uw naam verstuurd worden naar uw doelgroep.