Nieuws

Hoe E-mailmarketing wél werkt

Hoe E-mailmarketing wél werkt

Acquisitie staat bij alle managers op de to-do-list. Het belang van een constante aanwas van nieuwe klanten wordt door iedereen wel onderkend. Leunen op bestaande klanten en je netwerk zorgt vaak niet voor de groei die je ambieert. Maar hoe vind en benader je die...

Lees meer
Help je websitebezoekers

Help je websitebezoekers

Je website is de etalage van jouw bedrijf. We doen allemaal ons best, tot groot genoegen van Google, SEO- en SEA-specialisten, daar zo veel mogelijk verkeer naartoe te leiden. Vergeleken met vroeger natuurlijk pure winst. Flyeren op bedrijventerreinen, brochures maken...

Lees meer
Grote vissen versus kleine vissen

Grote vissen versus kleine vissen

Ook binnen jouw bedrijf heb je ongetwijfeld grote vissen waar je al jaren lang mooie omzetten mee behaalt. Daarnaast heb je ongetwijfeld ook kleine vissen die veel van je tijd vergen, maar waar maar beduidend lagere omzetten tegenover staan. De voor-alles-inzetbare...

Lees meer
Waarom een schone database zo belangrijk is

Waarom een schone database zo belangrijk is

Veel organisaties zijn zich niet bewust dat hun database ernstig vervuild is, totdat ze te maken krijgen met veel retourpost bij een postale mailing, e-mail bounces bij een e-mail campagne of verspilde tijd met belacties. Een vervuilde database kost al snel duizenden...

Lees meer
Help, hoe volg ik leads op?

Help, hoe volg ik leads op?

Eigenlijk heeft elke organisatie er wel mee te maken; er wordt veel moeite gedaan om leads te verzamelen, maar uiteindelijk worden deze niet goed opgevolgd. Dit is niet alleen zonde, het kost ook veel geld. DATA-collectief vertelt in een paar … Lees verder

Lees meer

DATA-collectief

De meest actuele bedrijvendatabase van Nederland