Nieuws
Hoe E-mailmarketing wél werkt
Acquisitie staat bij alle managers op de to-do-list. Het belang van een constante aanwas van nieuwe klanten wordt door iedereen wel onderkend. Leunen op bestaande klanten en je netwerk zorgt vaak niet voor de groei die je ambieert. Maar hoe vind en benader je die...
Is mijn investering in Google wel verantwoord?
Een vraag die velen bezighoudt. Budgetten kunnen hard oplopen en overschreden worden. Biedingen op gewilde zoektermen zijn als biedingen op de laatste kaartjes van het WK-voetbal of een concert van Beyonce. Of de investeringen uiteindelijk rendabel zijn, is lastig...
Besef de waarde van je adressenbestand
In de loop der jaren heb je ongetwijfeld door allerlei marketingacties een waardevol adressenbestand opgebouwd met...
Help je websitebezoekers
Je website is de etalage van jouw bedrijf. We doen allemaal ons best, tot groot genoegen van Google, SEO- en SEA-specialisten, daar zo veel mogelijk verkeer naartoe te leiden. Vergeleken met vroeger natuurlijk pure winst. Flyeren op bedrijventerreinen, brochures maken...
DATA-collectief biedt de meest actuele bedrijfsinformatiedatabase
Een up-to-date en vooral schone database voor het vinden van (potentiële) klanten, is voor bedrijven interessant. DATA-collectief zegt de meest up-to-date bedrijvendatabase van Nederland te hebben. “Wij garanderen dat de adres- en contactpersoonsinformatie en de...
Grote vissen versus kleine vissen
Ook binnen jouw bedrijf heb je ongetwijfeld grote vissen waar je al jaren lang mooie omzetten mee behaalt. Daarnaast heb je ongetwijfeld ook kleine vissen die veel van je tijd vergen, maar waar maar beduidend lagere omzetten tegenover staan. De voor-alles-inzetbare...
Waarom een schone database zo belangrijk is
Veel organisaties zijn zich niet bewust dat hun database ernstig vervuild is, totdat ze te maken krijgen met veel retourpost bij een postale mailing, e-mail bounces bij een e-mail campagne of verspilde tijd met belacties. Een vervuilde database kost al snel duizenden...
20.000 mutaties doorgegeven in onze database door Pieter de Bruin
Eigenlijk heeft elke organisatie er wel mee te maken; er wordt veel moeite gedaan om leads te verzamelen, maar uiteindelijk worden deze niet goed opgevolgd. Dit is niet alleen zonde, het kost ook veel geld. DATA-collectief vertelt in een paar … Lees verder
Help, hoe volg ik leads op?
Eigenlijk heeft elke organisatie er wel mee te maken; er wordt veel moeite gedaan om leads te verzamelen, maar uiteindelijk worden deze niet goed opgevolgd. Dit is niet alleen zonde, het kost ook veel geld. DATA-collectief vertelt in een paar … Lees verder