“We zijn businesspartners die samen naar het beste resultaat toewerken”

 

Als  opleidingsinstituut is het elke dag weer een mooie uitdaging om nieuwe bedrijven en deelnemers binnen te halen. Zo ook voor IMK Opleidingen. Zij onderscheiden zich via unieke Direct Mailings (DM’s) met daarbij mooie incentives. Dit vraagt echter goede en actuele data en daarom hebben zij er ruim 4 jaar geleden voor gekozen de data van DATA-collectief te gebruiken. Sindsdien ontvangt IMK dagelijks actuele data die zij gebruiken voor hun postale mailingen.


Lees hier meer: IMK Opleidingen bespaart tijd en geld door actuele data

“DATA-collectief herkent meer bedrijven dan Salesfeed”

 

Vorig jaar kwam ik het artikel van Vakwereld tegen waarin DATA-collectief als beste leverancier voor het herkennen van de bezoekers aan je website werd uitgeroepen. Dit prikkelde mijn interesse, want destijds gebruikte ik zelf Salesfeed. Zij kwamen minder uit de test en ik wilde weten of het onderzoek klopte. Daarom ben ik de afgelopen maanden gaan testen met beide systemen en de data die ik binnen kreeg gaan vergelijken. Daarin komt DATA-collectief voor mij duidelijk als betere naar voren.


Lees hier meer: Ervaringen van RTV Utrecht met Salesfeed

“het DATA-collectief brengt me de nieuwe klanten die ik voor de continuïteit nodig heb.”

 

Twee jaar geleden ontdekte Van Leeuwen het DATA-collectief, wat hij kort daarop uitbreidde met de acquisitietool Website-LeadsSindsdien neemt zijn acquisitie een vlucht.


Lees hier meer: Hoe Hamag 3x meer omzet behaalde met behulp van DATA-collectief