20.000 mutaties

20.000 mutaties doorgegeven in onze database door Pieter de Bruin

Laatst werden wij positief verrast toen bleek dat onze Mijn DATA-collectief (MDC)-gebruiker Pieter de Bruin, van het bedrijf Portefeuilles Gevraagd, zijn 20.000e mutatie had doorgegeven. Een fantastisch aantal waar wij bijzonder trots op zijn! De betrokkenheid van onze gebruikers maakt onze database actueler en sterker. Wij zijn dan ook erg blij met de inspanningen van Pieter. Daarom hebben wij hem met een 5-tal heerlijke dinerbonnen bedankt en mag hij een jaar lang gratis gebruik maken van Website-Leads!

logo portefeuilles gevraagd

Op zoek naar de verborgen prospects

Wij zijn heel benieuwd hoe Pieter tot dit aantal is gekomen, en hij reageerde: “Ik heb de mutaties doorgevoerd omdat ze belangrijk zijn voor mijn eigen MDC-database. Ik werk in een lastige branche waarbij ik specifiek zoek op 2 SBI-codes (Standaard Bedrijfsindeling-codes van de KvK). Helaas valt mijn doelgroep met zijn hoofdactiviteit niet altijd binnen één van de SBI’s die ik zoek. Daarom ben ik ontzettend actief in het vinden van de verborgen potentiële prospects. Daarin zit meteen ook de kracht van het MDC. Als ik ergens data koop krijg ik alleen de bedrijven die een vinkje hebben bij één van de 2 SBI’s. Bij MDC ben ik in staat eigen selecties te maken, waardoor ik veel meer prospects kan selecteren en benaderen.

De oplossing

In 2012 kwamen wij in contact met Pieter. Hij had al vele dataleveranciers geprobeerd, maar vond nergens wat hij wilde hebben: een actuele database waarin hij zelf zijn database bij kon houden. Dit kon hij wel in het Mijn DATA-collectief. Sindsdien is hij begonnen met het uitpluizen en bijhouden van zijn database. Dit deed hij zo enthousiast dat hij 5 jaar later als eerste meer dan 10.000 mutaties heeft doorgevoerd.
Het MDC zorgt voor een uitgebreide en specifieke doelgroep, zonder dat het klauwen geld kost.
Pieter de Bruin

Portefeuilles gevraagd.nl

“Tijdens het speuren naar prospects kom ik veel informatie tegen waarmee ik het MDC kan verrijken; dat vul ik dan meteen in, waardoor ik nieuwe credits ontvang. Hierdoor zorgt het MDC voor een uitgebreide, specifieke doelgroep en kost het geen klauwen met geld.”

MDC veel sterker dan een databestand kopen

Pieter is al in 2012 gestart met een MDC-account: “Via een bekende ben ik bij MDC uitgekomen en sindsdien heb ik daar ontzettend veel voordeel uitgehaald. Voor mij ziter geen waarde in het opkopen van een lijst. In mijn zelfgemaakte selecties in het MDC kan ik aan bedrijven een eigen label meegeven en zo met gedetailleerde en specifieke doelgroepen komen die ik vervolgens kan benaderen. Omdat het DATA-collectief veel waarde hecht aan actuele data en daar actief mee bezig is, ben ik ervan verzekerd dat de gegevens van mijn prospects kloppen en ik de juiste persoon aan de lijn krijg. Daarbij is het actualisatie-abonnement voor een schappelijke prijs aan te schaffen, en heb je daar ontzettend veel profijt van.
Het resultaat

“Ik kan het MDC dan ook zeker aanraden. Je kunt gemakkelijk en vrijblijvend een account aanmaken en je krijgt dan meteen 25 gratis credits. Zo kun je direct aan de slag met deze ontzettend mooie en actuele database en ben je meteen al in staat het voordeel van de selecties uit te proberen. Ideaal!”

500.000 mutaties per maand door 14.000 gebruikers

Pieter is de eerste die 20.000 mutaties heeft behaald, maar absoluut niet de enige die met wijzigingen onze database zo actueel mogelijk houdt. De ruim 17.000 gebruikers van het MDC zorgen gemiddeld voor 500.000 mutaties per maand. Een gigantisch aantal, dat duidelijk de vraag oproept:

Wilt u een actuele database? Neem dan deel aan het DATA-collectief!

DATA-collectief

De meest actuele bedrijvendatabase van Nederland