Hoe Hamag 3x meer omzet behaalde met behulp van DATA-collectief

‘Doorlopend meer effect op mijn acquisitie; het DATA-collectief brengt me de nieuwe klanten die ik voor de continuïteit nodig heb.’

Twee jaar geleden ontdekte Van Leeuwen het DATA-collectief, wat hij kort daarop uitbreidde met de acquisitietool Website-Leads. Sindsdien neemt zijn acquisitie een vlucht.

Lees verder

- Hans van Leeuwen – Directeur/eigenaar Hamag Magazijninrichting Maassluis

Website-Leads

“Website-Leads is een uniek wapen waarmee je voor een schijntje maximaal kunt renderen. Ik wil graag weten wie mijn website bezoekt, zodat ik daar proactief achteraan kan. Daarnaast genereer ik ook leads voor mijn eigen klanten. Website-Leads sluit zo goed aan op mijn strategie, dat ik daarmee een wapen in handen heb om voor hen zelfs meer te doen dan dat”. Lees verder

- Tobias van der Avort - Algemeen directeur Excellent Adventure

Met Website-Leads weet ik direct na een webbezoek wie het geweest is, want ik ontvang daarvan meteen een bezoekrapport per e-mail. Onze salesafdeling waagt er vervolgens meteen een belletje aan. Omdat je weet dat die persoon al interesse in onze producten had, is de kans op succes vrij groot. We gebruiken Website-Leads nu een dikke maand en hebben er al een paar concrete orders uitgehaald. Daarnaast lopen er nog een aantal die nog niet helemaal zijn afgerond. Je kunt dus gerust spreken van een succes!

- Paul van Laarhoven - PrintControl

De essentie van Website-Leads is briljant, omdat het je zoveel informatie over je webbezoekers geeft, kun je het perfect inzetten als marketingtool. Je weet immers niet alleen welke bedrijven je website hebben bezocht, maar ook hoe lang zij op bepaalde pagina’s zijn gebleven en waar hun specifieke belangstelling naar uitging. Meteen na een bezoek krijg je hiervan per mail een rapport. Erg fijn, want met die voorkennis kun je een bedrijf vervolgens snel en gericht benaderen met een passende dienst.

- Nick van Gils - Webcolors

Als je de combinatie van Adwords met Website-Leads heel specifiek inzet, krijg je uitsluitend relevante bezoekers. Waanzinnig, want dit leidt tot louter leads! Je kunt voor een schijntje dus maximaal renderen; kansen die je zonder Website-Leads niet eens zou zien. Ik heb echt een andere sales-bril opgekregen. Eerlijk is eerlijk, het blijft wel een lead; je moet er zelf nog een klant van maken. Maar met een scherp filter weet je op welk trefwoord je gevonden bent en kun je de prospect voorzichtig benaderen. Met dit een-tweetje grote kans dat de strategie je wat oplevert.

- Tobias van de Avort - www.tobiasvanderavort.com